REKLAMA
Znaleziono 4254 wyników
[Warszawa] Modernizacja i rozbudowa budynku "A" w zespole budynków Szpitala "Inflancka",ul.Inflacka 6inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Modernizacja i rozbudowa budynku "A" w zespole budynków Szpitala "Inflancka",ul.Inflacka 6
Warszawa, Śródmieście
[Toruń] Ulica Szosa Chełmińska (modernizacja)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Toruń] Ulica Szosa Chełmińska (modernizacja)
Toruń, Chełmińskie Przedmieście, Szosa Chełmińska
[Kraków] Remont Kamienicy, ul. Św. Tomasza 37inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Remont Kamienicy, ul. Św. Tomasza 37
Kraków, Śródmieście, Św. Tomasza 37
inwestycja
Pokaż inwestycję
Schronisko dla bezdomnych, ul. Przegalińska 135
Gdańsk, Wyspa Sobieszewska, Przegalińska 135
GDDKiA planuje w tym roku ogłosić przetargi o szacunkowej wartości 13,5 mld złartykuł
Pokaż artykuł
GDDKiA planuje w tym roku ogłosić przetargi o szacunkowej wartości 13,5 mld zł
Wielkimi krokami zbliżają się wakacje, a wraz z nimi koniec pierwszej połowy 2025 roku. Był to czas oddawania przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) do ruchu nowych odcinków dróg, podpisywania umów na realizację kolejnych odcinków, a także prowadzenia intensywnych prac budowlanych i projektowych na ponad 120 inwestycjach w całej Polsce.
Morska farma wiatrowa Baltic Power napędza nowe inwestycje w Szczecinie i Świnoujściuartykuł
Pokaż artykuł
Morska farma wiatrowa Baltic Power napędza nowe inwestycje w Szczecinie i Świnoujściu
Pierwszy w Polsce terminal instalacyjny zlokalizowany w Świnoujściu oraz fabryka turbin Vestas w Szczecinie to nowe inwestycje związane z morską farmą wiatrową Baltic Power. Wspólny projekt Grupy ORLEN i Northland Power wykorzysta 76 nowoczesnych turbin o mocy 15 MW firmy Vestas, których elementy będą produkowane w nowej fabryce w Szczecinie. Fabryka turbin, która zatrudni nawet 700 osób, zostanie ukończona w 2024 roku, natomiast terminal instalacyjny Grupy ORLEN w Porcie Świnoujście rozpocznie pracę w 2025 roku.
Lotnisko w Szymanach pozostanie hubem giganta ze Zjednoczonych Emiratów Arabskichartykuł
Pokaż artykuł
Lotnisko w Szymanach pozostanie hubem giganta ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich
Port Lotniczy Olsztyn-Mazury i Y International Polska podpisały memorandum, które przedłuża i rozwija współpracę w zakresie handlu i transportu. Lotnisko pozostaje wyłącznym partnerem firmy w Polsce, wspierając eksport towarów do krajów Zatoki Perskiej poprzez operacje cargo.
[Lublin] Biznes podchodzi do lądowania na lubelskim lotniskuartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Biznes podchodzi do lądowania na lubelskim lotnisku
21 grudnia w Porcie Lotniczym Lublin wylądowała pierwsza powietrzna biznesowa taksówka. To samolot C...
[Wrocław] Do remontu idą 22 km wałów, które zabezpieczą Wrocław przed powodziąartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Do remontu idą 22 km wałów, które zabezpieczą Wrocław przed powodzią
Dwa lata, do końca września 2014 roku potrwa modernizacja niemal 21,8 km odcinka obwałowania przeciw...
Porto Bianco IIIinwestycja
Pokaż inwestycję
Porto Bianco III
Rumia, Orle, Jeziorna
[Katowice] Katowice Airport z nowo wybudowaną drogą startowąartykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Katowice Airport z nowo wybudowaną drogą startową
Kosztem 157 mln zł, Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze SA zarządzające Międzynarodowym Portem Lotnicz...
[Warszawa] Biura w rewitalizowanych warszawskich obiektachartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Biura w rewitalizowanych warszawskich obiektach
Modernizowane obecnie w Warszawie, historyczne obiekty przemysłowe zaoferują powierzchnię biurową ul...
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
REKLAMA